Szukasz nowego zajęcia? Dołącz do ekipy Banialuki!
OGŁOSZENIE O NABORZE
Teatr Lalek Banialuka im. Jerzego Zitzmana w Bielsku-Białej zatrudni pracownika do obsługi szatni na umowę zlecenie.
1. WYMAGANIA:
1) dyspozycyjność (praca zgodnie z planem repertuarowym Teatru)
2) odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
3) umiejętność pracy w zespole,
4) samodzielność.
2. WARUNKI PRACY:
1) stanowisko: obsługa szatni,
2) miejsce wykonywania pracy: Teatr Lalek Banialuka im. Jerzego Zitzmana w Bielsku-Białej,
3) podstawa zatrudnienia: umowa zlecenie.
3. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji:
• bieżącej rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, jak i cofnięcia zgody na ich przetwarzanie”.
4. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Aplikację należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Oferta pracy na obsługę szatni” w sekretariacie Teatru Lalek Banialuka ul. Adama Mickiewicza 20 w Bielsku-Białej lub wysłać dokumenty aplikacyjne e-mailem na adres: [email protected] - do dnia 20.12.2023 r.
Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do Teatru.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej i jej wyniku osoby ubiegające się o pracę na stanowisku szatniarki zostaną poinformowane telefonicznie.